Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

komu není rady, tomu není pomoci

1 0
možnosti
Foto

Je to tak. I proti tomu lezení do domu se dá bránit. Máme na chatě velmi starou sousedku a ta má naučeno, že každému, kdo zazvoní, řekne, to já nemůžu, já jsem nemocná, musíte to řešit s mým synem, přijďte až tady bude.

4 0
možnosti
FS

Píšete totéž, co jsem zde několikrát vyjádřil! Plně souhlasím s vašimi závěry. Pokud nejde o vyložené vloupání se do domácnosti seniorů, obalamucení nevolností atd. či jiný násilný trestný čin - pak je za dobrovolnou účastí na těchto akcích (v dnešní době, kdy jsou všichni informování) - jen a jen c h a m t i vo s t.

5 0
možnosti
PK

Pane hledal jsem to správné slovo a ano nejde o lakotu, ale chamtivost. Díky.R^

1 0
možnosti
LJ

Celý život jsem měl na paměti zásadu: "Když je něco zdarma, může to být velmi nebezpečné. Chce to velkou obezřetnost a raději pryč od toho." Dětem jsem říkal, ať jsou obzvášť obezřetné, kdyby jim někdo nabízel prášek nebo cigaretu zdarma, zval je na občerstvení zdarma ... atd. A na stáří jsem na to musel upozorňovat manželku. Přesto jednou naletěla.

6 0
možnosti
LJ

Ješět bych k tomu dodal, že kdyby tuto zásadu dodržovali všichni, šmejdi by vyhynuli.

5 0
možnosti
JP

Je obrovský problém přesvědčit starší lidi, že nesmí nikomu věřit, ani dobrý den.

4 0
možnosti
JP

Kdyby represívní složky státu dělaly tak, že by se to těm šmejdům nevyplatilo, dělat to nebudou. To nejsou žádní obyčejní zlodějíčci, ale dobře vyškolená mašinerie. Vy možná ani netušíte, že mezi staršími lidmi jsou tací co ještě zažili, že se dveře nezamykaly a nikdo staré lidi neoje.aval(skoro beztrestně).

7 0
možnosti
PK

Já to tuším moc dobře, ale vy si představte, že těch předváděček je asi 12000 ročně. Jak to kontrolovat?

1 0
možnosti
PK

Já nevím, ale copak někde píšu že je třeba zavírat rodiče? Četli jste to?

0 0
možnosti
JP

Místo lumpů, zavřít starší rodiče, to by mě ve snu nenapadlo.

0 0
možnosti
Foto

Když stát neudělá nic, tak si zkrátka svoje natvrdlé a nepoučitelné rodiče, případně babičky a dědečky, musíme z bezpečnostních důvodů doma zamknout. A hotovo. 8-o

0 0
možnosti
PK

Stát dělá dost, ale bez naší pomoci je to houby platné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1879x
Zajímám se o dění kolem sebe a rád si na dané problematiky utvářím svůj vlastní názor. K jeho zpřesnění není lepšího prostředku než konstruktivní diskuze.