Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alexandr Špáta

5. 6. 2008 20:25
Ale, ale pane kolego

Vaše jméno bylo zmíněno naprosto neutrálne. Něco mi do cvaklokdyž jsem četl váš článek a tam jste nějak uvažoval o sociální spravedlnosti. Nic více, nic méně. Vaše nepřesnsnost je takového ražení, že jsem pochopil, proč kodex zakazuje jiného blogera jmenovat. Je zjevné, že se tím má na mysli, že mnozí Češi holt neumí číst a Vy pane Kloučku patříte díky tomuto článku mezi ně. A hlavně to chce pane Kloučku duševní klid. Mne jen tak něco nevytočí. Ani tento Váš exces.

0 0
možnosti

Petr Kloucek

5. 6. 2008 22:19
Re: Ale, ale pane kolego

Dobrý večer pane Špáta,

víte myslel jsem, že trocha ironie obsažená v perexu je evidentní. Krom toho vy jste si začal, tak jsem předpokládal, že mohu tak nějak navázat. A máte pravdu co se týče kodexu také jsem váhal, nicméně tato zmínka je dle mého názoru lepší pro orientaci čtenářů.

Teď k té druhé části. Pokud jste si všiml v článku jsem se stranil osobních útoků, pouze jsem dokladoval svá tvrzení. Vy se ovšem opět uchylujete k osobní rovině bez argumentace. Chcete-li vést dialog zkuste ty mé nepřesnosti uvést, chcete-li si jen ulevit pak to čiňte jinde, nebude již na připomínky tohoto typu (tedy osobní útoky bez faktické stránky) reagovat.

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

5. 6. 2008 13:24
zřejmě jste opět trefil,

když se P.Farsky  ozval

R^

0 0
možnosti

Petr Kloucek

5. 6. 2008 22:20
Re: zřejmě jste opět trefil,

:-)Děkuji a poučte neznalého, ten P. Farský to je nějaká zdejší stálice?

0 0
možnosti

P.Farsky

5. 6. 2008 10:10
Pane Kloučku a co příště něco o transplantaci srdce.

Kloučku, v tomto státě je demokracie vyjkládána tak, že každý diletant může mluvit úplně do všeho. Potom se stane, že tady téměř denně hnojí svými úvahami pan Polanecký a od Polaneckého se také dočtete například že :

"Hladovkáři proti radaru, by měli dotáhnout hladovku do konce".

To by ještě nebylo to nejhorší, protože Polanecký se prezentuje jako autentický blb. Hrozné ale je , že někdo na iDNES.cz je schopen blogy pana Polaneckého, které obsahují tyto a podobné výroky, vybírat k další rozšířené prezentaci .

V této souvislosti  Vás prosím pane Kloučku.

Nechte alespoň Vy ústavní právo na pokoji  !!!!!!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1879x
Zajímám se o dění kolem sebe a rád si na dané problematiky utvářím svůj vlastní názor. K jeho zpřesnění není lepšího prostředku než konstruktivní diskuze.