Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠB

Štěpán Binko

4. 4. 2008 17:00
Díky za pěkný článek,

fakt se povedl. Ona i ta západní Evropa pochopila a ve Francii vyhrála "pravice" a Británii vede levice, ovšem s částečně okopírovaným programem svého soka (taková privatizace školství, to by asi naší ČSSD nevonělo).

Žít z minulého nebo na dluh budoucího trvale nelze a u nás levice útočí na nejnižší pudy hloupých voličů. Místo toho aby o své místo na slunci bojovala se snahou o trochu sociálnější a benevolentnější systém, který bychom my, pravicově orientovaní třeba i přežili, tak jde po uspokojení potřeb "nechci se starat", "nechci nic řešit", "chci plný talíř" apod.

Prostě dobrý čtení R^

0 0
možnosti
PK

Petr Kloucek

4. 4. 2008 23:00
Re: Díky za pěkný článek,

Děkuji.

Víte co je nejlepší? Před volbami 2002 bylo jasné, že to co levice předvádí je neudržitelné. Měla tehdy podporu voličů asi 15%. Před volbami vystoupil Sobotka s klasickou pohádkou o tom, jak se všichni budeme mít dobře a podpora rázem byla na 30% a tak dopadly i volby. Po volbách opět vystoupil s tím, že tyto sliby nebyly zasazeny do ekonomického rámce a podpora byla zpátky na necelých 20%.

Tohel znamená že příznivci levice jsou skutečně lidé, kteří pravděpodobně nemají špetku vlastního rozumu.

A krom toho před volbami 2006 neměla levice slibovat co dokáže, ale ukazovat co dokázala za těch osm let.

0 0
možnosti
O

ozdoba

4. 4. 2008 14:01
jóóó tak tohle je něco....

takhle fundovaný článek z politické v tomto oboru už tady dlouho nebyl...!!!

Nebojte se autore, však on to pan Nečas těm netáhlům od ledna zařízne. Zavedením existenčního minima 2500,- Kč jim pak moc do zpěvu nebude..??!!  R^;-DR^

0 0
možnosti
PK

Petr Kloucek

4. 4. 2008 22:57
Re: jóóó tak tohle je něco....

Máte pravdu. Akorát pak vystoupí Sobotka, prohlásí že levice dá všechno všem a jak myslíte že dopadnou volby?:-(

0 0
možnosti
C

chodovar

4. 4. 2008 13:53
Vynikající článek

Výborně, není co dodat.

Snad jen to, že Švédsko a nakonec i celá západní Evropa dosud žije ze své bývalé velmi vysoké životní úrovně, která ale díky levicové politice klesá. Pokud tento pokles pravičáci nezastaví, tak tyto státy nemají naději na dlouhé trvání. Vybudují si socialismus, kterého se nebojí, protože s ním nemají zkušenosti (na rozdíl od nás - ale je s podivem, že se mnoho našich lidí také nebojí).

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

4. 4. 2008 10:19
Problém je v rozporu mezi teorií a praxí.

Na jedné straně levice tvrdě prosazovala rčení, že kdo nepracuje, ať nejí, na straně druhé kupř. poslanec Škromach vydávání poukázek místo peněz chronickým gamblerům a notorickým alkoholikům označuje za sociální terorismus. Chápu, že tento stát potřebuje navýšení přírůstku lidí, aby se nezhroutil sociální systém, ale každý normálně uvažující člověk ví, že rodina s deseti dětmi, která bude celý život pouze dojit sociální systém a nezapojí se do pracovního procesu, tomuto státu nic nepřinese, ale právě naopak.

0 0
možnosti
PK

Petr Kloucek

4. 4. 2008 22:56
Re: Problém je v rozporu mezi teorií a praxí.

Poslanec Škromach celý život fungoval jako aparátčík nikdy nic nevyprodukoval. Řekne cokoli aby se zalíbil.

Stát právě nepotřebuje obecný přírustek obyvatel, potřebuje konrétní sociální skupinu.

A co se týče toho nepracování, víme jaký byla nebo spíš nebyla produktivita práce...

Ale jinak souhlas. 

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

4. 4. 2008 9:52
Hezky clanek...

Karma R^

0 0
možnosti
RR

rezjir

4. 4. 2008 8:07
kde a kdy

nějaký levicově orientovaný myslitel  učil, že " nestarat se o sebe se vyplácí." a kladl "nízký důraz na osobní odpovědnost člověka za své činy a chování."

Například můžete to doložit citací Keynese nebo některého z jeho žáků? 

Operujete  předsudky, které si ani nenamáháte prověřit.

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

4. 4. 2008 9:53
Re: kde a kdy

Neoperuje predsudky, operuje praktickymi zkusenostmi s vami levicaky... :-)Rv

0 0
možnosti
JN

Wrunx

4. 4. 2008 6:25
Největší hřích levice?

Vážený autore, nenechte se vysmát a podívejte se, co s tím "hříchem" udělala od "revoluce" vláda všeho možného jen ne té vámi zatracované levice.

0 0
možnosti
PK

Petr Kloucek

4. 4. 2008 22:48
Re: Největší hřích levice?

Žijete v ČR? Od roku 1993 byla ODS formálně u moci pouze do roku 1997 a i v tomto období měla maximálně křehkou většinu. Byla to doba přeběhlého poslance Wagnera. Od roku 1998 až do roku 2006 měla čssd daleko silnější mandát a krom toho po otevřené spolupráci s komunisty by dokázala prosadit cokoli co chtěla. Takže otázka zní  jak s tím mohla něco udělat. Od roku 2006 navrhla reformu penzí a zdravotnictví dvě nejdůležitější reformy na které levice za osm let své faktické vlády ani nesáhla.

Vláda levice tu byla a to že to odmítáte na tomto faktu nic nezmění.

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 4. 2008 4:52
Hezky clanek

Jen bych dodala - clovek, ktery se nechce postarat sam o sebe, se o svoje deti taky starat nebude...:-)

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

4. 4. 2008 7:30
Re: Hezky clanek

Bohužel to pak dopadá tak, že o děti tohoto člověka se pak staráme všichni, jen ten zploditel ne.

0 0
možnosti
P(

plech (Anonym)

4. 4. 2008 0:59
Lidi odsuzující

vlastní způsob života jiných lidí a naprosto psychopaticky srovnávající Česko a USA mě vždycky budou sráth. (Y)

0 0
možnosti
JF

Jaroslav Fikar

3. 4. 2008 23:52
To s tim Svedskem...

... jste popsal, rekl bych, dost eufemisticky. Cely jejich dosavadni system jde do kopru, protoze je neudrzitelny. Jenze to vam nikdo z levicovych politiku neodkyve.

Ze je Keynesiansky pristup prezity, to si v USA uvedomovali uz v 80tych letech. Jen v te nasi Evrope to zejmena nekterym politikum furt nejde do hlavy.

Mozna snad radsi vladu technokracie nez impotentni keynesianskou demokracii.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1879x
Zajímám se o dění kolem sebe a rád si na dané problematiky utvářím svůj vlastní názor. K jeho zpřesnění není lepšího prostředku než konstruktivní diskuze.